Új arculattal készül a negyedszázados évfordulóra a kereskedelmi csatorna, ez pedig a nevüket is érinti.
Októbertől RTL néven folytatja működését az RTL Klub, a névváltoztatás mellett pedig egyéb átalakításokra is készülnek. Az új arculattal a cég egyszerűsíti és harmonizálja márkaarchitektúráját az RTL brand alatt, beleértve a vállalat többi csatornáját és a digitális felületeket is. Az újításokról az RTL Magyarország vezérigazgatója, Vidus Gabriella számolt be a vállalat sajtótájékoztatóján, amelyről az Index tudósított.
Az RTL Magyarország az anyavállalat RTL Group új arculatát vezeti be, csatlakozva az egységes, vállalatcsoport-szintű vizuális világhoz. A név- és arculatváltás szeptember közepétől év végéig több lépcsőben, fokozatosan zajlik majd, és érinti az RTL kereskedőházát, az R-Time-ot is. Az új arculat alaptulajdonsága, hogy az RTL változatos tartalmait helyezi a középpontba – olvasható a cég közleményében.
A változás érint két másik csatornát is: az RTL+ csatorna RTL Három néven folytatja, az RTL II pedig RTL Kettő lesz.
Az RTL a 25 éves születésnapot két nosztalgiaműsorral ünnepli majd a képernyőkön.